בניית מערך זכיינות

בחינה כללית של עולם העסקים הקטנים עד בינוניים בשנים האחרונות יציף מייד את נושא הזכיינות, נדמה כי כל עסק קטן עד בינוני שהחל את דרכו הפך בשנים האחרונות לרשת ובסופו של דבר רשת שמוכרת את הרעיון העסקי שלה בצורת זכיינות .

די לנו להזכר בשנתיים האחרונות ב- "קופיקס" , עסק קטן שקם בעקבות המחאה הציבורית הגדולה והחל למכור קפה ב-5 שקלים ותוך זמן קצר הפך לרשת זכיינית משגשגת הפרושה מצפון ועד דרום.

לעיתים יכול להדמות לנו כי העסק אותו אנו מפעילים הוא בעל פוטנציאל דומה ובקלות יכול להפוך לרשת בפרישה ארצית ובכך למנף את הרעיון העסקי שלנו ואת הכנסתו הכספית לאין ערוך.

יכול להיות שאכן כך הדבר אך להפוך חזון למציאות בתחום הזכיינות רחוק מלהיות פשוט.

למעבר מעסק קטן בעל שתיים או שלוש חנויות לעסק שפרוש ברחבי הארץ בצורה זכיינית יש מגוון יתרונות וחסרונות , למעשה אנו משנים את הייעוד של העסק והזכיינים הופכים להיות הלקוחות שלנו ולנו נותר האינטרס לתמוך בהם באופן שוטף על מנת שהם ייפעלו בצורה רווחית שבסוף תניב לנו את הרווח המיוחל.

למעבר זה יש צורך בשינוי רוחבי של המערך העסקי הכולל. בראש ובראשונה יש לבחון האם זו הדרך האופטימאלית בה העסק יניב רווחים גדולים יותר, במידה ואכן כך הדבר יש לבנות מערך זכיינות מסודר ומתוכנן היטב, למצב את הרשת , להגדיר אסטרטגיה ויעדים, הקמת מטה חברה , כתיבת נהלים , רישום פטנטים מסחריים ועוד מגוון רחב של נושאים.

נוסף על כל אלו גיוס זכיינים שונה ביסודו בגיוס עובדים , בשונה מעובד המגויס לעבודה , כאן עלינו לבחון יכולות כלכליות לאורך זמן של המועמדים , כושרם הניהולי, בחינת התאמתם לשיטת הזכיינות וכו'.

כל זאת ועוד בהנחה ויצאנו לדרך יש לבנות מערך של פיקוח ובקרה על הזכיינים הדואג ליישום נהלי הרשת , עמידה באיכות המוצר הסופי אותו הם מספקים , השרות אותו הם מספקים ועוד.

לכל האמור לעיל ישנם השלכות כלכליות גדולות אשר ידרשו מכם השקעה רבה שאינכם רוצים שתרד לטמיון. אנו בחברת חנן עמוס נלווה אתכם בכל השלבים מבחינת הכדאיות לבניית המערכת הרשתית דרך הבניית המערך הפיננסי רשתי כולל בקרת ביצועים עד לבניית תכנית "יום מעבר " רשתית וקליטת הזכיינים .

לכם נותר רק לפנות אלינו ואנו נדריך ונבצע יחד אתכם את כל התהליך עד להצלחה.

אנחנו ממש כאן !

מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם !

דילוג לתוכן