בניית מערך ׳Back Office׳  ותפעול

חברות ובעלי עסקים שונים נדרשים לטפל במגוון רחב של משימות שלא קשורות באופן ישיר לשרות אותו הם מספקים אך הן קשורות באופן ישיר למשימות המקיימות את החברה עצמה. המונח back office נטמע עקב הדברים הנ"ל , למעשה קיימים העובדים הפרונטליים אשר מספקים את השרות \ מוצר העיקרי של החברה והם ה"משרד הקדמי" ולמולם נחבאים מאחור כל המפעילים המשניים של העסק כגון הנהלת חשבונות, משאבי אנוש וכדומה והם למעשה ה"משרד האחורי" שחשוב לא פחות.

עם התפתחות עולם העסקים בצירוף התקדמות הטכנולוגיה ודרישות שונות של הרגולטרים השונים עלה הצורך בניהול מאגרי מידע , טיפול תהליכי הזמנות , תיעוד , מענה טלפוני ועוד. הפעלת  מערך back office הפך חיוני ביותר לכל עסק לתפעולו השוטף ועליו להיות מותאם לפעילות העסקית של הפירמה.

הפעילות עצמה יכולה להתבסס על מערכות המידע של הפירמה או לחלופין במערכות מידע מתקדמות אחרות , הכל על פי הצורך והדרישה שלכם כבעלים\מנהלים.

אנו בחברת חנן עמוס נקים עבורכם ויחד איתכם את המערך הנדרש לכם בתמיכה של המערכות המתקדמות בתחום כיום בכדי שתנהלו מערך תפעולי מקצועי שיענה ויספק את כל דרישותיכם.

נוסף על אלו ניתן לבצע סקרי שביעות רצון מהלקוחות בין אם לפני השרות ובין אם לאחריו. כל הנתונים יועברו אליכם בתצורה שתבחרו , גולמית או מעובדת לאחר בחינת כל הנתונים .

אנחנו ממש כאן !

מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם !

דילוג לתוכן